30 mar 2019

Mareas Vivas de Mercedes Peón




LETRA: 

As soedades matanme

e lastímanme a miña vida

que non me deixan saire

da tristura que sinto por dentro

mais estou millor, moito millor

estou millor síntome ben

miro para á costa, para ao amencer

mareas vivas de "Portozás"

o mar, o mar, quen mo foi levar

o mar, 

o mar.

Cando quero ben que falo,

cando quero falo ben e

cando teño alguén que sacame 

da tristura que sinto por dentro

mais estou millor.... millor.



Eu estou millor, síntome ben

miro para á costa, para ao amencer

mareas vivas de "Portozás"

o mar, o mar, quen mo foi levar

o mar, o mar,

mareas vivas de "Portozás"

o mar, o mar, quen mo foi levar,

mareas vivas de "Portozás"

o mar, o mar, quen mo foi levar,

mareas vivas de "Portozás"

ninguén.... ninguén-eeeeeen.

Estou millor
........

Esta es la cabecera de la serie MAREAS VIVAS:




No hay comentarios:

Publicar un comentario